La Fase Final del Campionat de Catalunya de 2a divisió amateur s’ha disputat aquesta tarda a les instal·lacions del CN Terrassa, sota l’organització del mateix club, reunint diferents equips de la categoria en una intensa jornada de competició.
La fase final es va iniciar amb un quart de final entre entre Trinitat Unió Esportiva (TUTUE) i Vòlei Sant Fruitós, i el partit entre PSV Meteor i PAIP Vòlei Club.
A les semifinals, el CN Terrassa es va imposar amb autoritat per 3-0 al Vòlei Sant Fruitós, mentre que el PAIP Vòlei Club va aconseguir el passi a la final després de superar el CV Badalona Amateur Mixt.
La gran final va acabar amb victòria del CN Terrassa, que es va proclamar campió de Catalunya de 2a divisió amateur després de superar el PAIP Vòlei Club per 3-0 (25-12, 25-22 i 25-21).
L’entrega de premis ha comptat amb la presència de Maria Roser Cruz, membre de la Junta Directiva de la Federació Catalana de Voleibol, i Eduard Vera, membre de la Junta Directiva del CN Terrassa.



