Cunit acollirà aquest 25 de juliol la 3a edició del ‘King and Queen of the Beach’, una de les competicions més espectaculars i singulars del calendari de la Federació Catalana de Voleibol. La jornada reunirà les millors parelles del panorama català i estatal en un format diferent, dinàmic i molt atractiu tant per als participants com per al públic.
La competició es disputarà a la Platja de Cunit, concretament a l’altura del Passeig Marítim, 57 (43881, Cunit, Tarragona), un espai de fàcil accés i amb tots els serveis necessaris perquè esportistes i aficionats puguin gaudir d’una gran jornada de vòlei platja.
Com arribar
La Platja de Cunit disposa d’una ubicació molt ben comunicada tant per carretera com amb transport públic.
Els qui arribin amb vehicle privat podran accedir-hi fàcilment des de la C-32 o la N-340, amb connexions ràpides des de Barcelona, Tarragona i la resta del litoral català.
Per a aquells que optin pel transport públic, l’estació de Rodalies de Cunit (línia R2 Sud) es troba a només uns minuts a peu de la zona de competició, fet que converteix el tren en una alternativa còmoda i sostenible per assistir a l’esdeveniment.
Aparcament
Als voltants del Passeig Marítim hi ha diverses zones d’aparcament públic properes a la platja. Tot i això, en tractar-se d’una jornada d’estiu amb una elevada afluència de visitants, es recomana arribar amb antelació per facilitar l’estacionament i poder gaudir de la competició des de primera hora.
Una jornada plena d’espectacle
El ‘King and Queen of the Beach’ és una modalitat alternativa al vòlei platja tradicional en què el temps i la puntuació tenen un paper protagonista. Les parelles lluiten constantment per mantenir-se en joc i sumar el màxim nombre de punts possible, donant lloc a partits molt intensos i amb un ritme elevat.
La competició es disputarà en categories masculina i femenina, amb un màxim de 12 parelles per gènere. Les vuit primeres parelles del rànquing nacional i les quatre millors del rànquing català entre la resta d’inscrites seran les que accediran al quadre principal.
La jornada començarà a les 9.00 hores amb la fase de grups, que s’allargarà fins al migdia. A la tarda serà el torn de les semifinals i de les grans finals, previstes per a les 18.00 i les 19.00 hores, on es coronaran els nous ‘King’ i ‘Queen of the Beach’.
A més, aquesta tercera edició repartirà 5.000 euros en premis, consolidant-se com una de les proves més atractives del calendari català de vòlei platja.
La Federació Catalana de Voleibol convida tots els aficionats a acostar-se a Cunit per gaudir d’una jornada de màxim nivell esportiu, en un entorn privilegiat i amb un format únic que any rere any continua consolidant-se com una de les cites més especials de l’estiu.



