El Club Voleibol Cunit organitza aquest proper diumenge la segona edició del Vichy Catalan Beach Voley Cunit. Una competició que també serveix per donar la benvinguda a la temporada de vòlei platja i a la que només queden dues places disponibles!
El torneig és de caire popular en format 4×4 mixte i es garanteix un mínim de 5 partits per a tots els equips. A més, hi haurà premis, sortejos, beguda i moltes sorpreses per a tots els participants. Només queden dues places disponibles per poder inscriure’s al torneig que comptarà amb un màxim de 30 equips en competició.
El torneig començarà diumenge a les 9 del matí i es preveu finalitzar cap a les 19 hores. Més informació del torneig a la pàgina de Facebook, les inscripcions es poden fer a través d’aquest formulari https://goo.gl/Cvrj4M