L’entrenador internacional André Collin torna al campus d’estiu de la FCVb

La Federació Catalana de Voleibol confirma que l’entrenador hispano-brasiler André Collin repetirà com a tècnic convidat a la Setmana d’Alta Tecnificació, que se celebrarà del 5 a l’11 de juliol a Tremp. 

Collin acumula una trajectòria esportiva brillant tant a Espanya com a l’estranger. A la Lliga Iberdrola, va deixar empremta amb el Naturhouse Ciudad de Logroño, on va guanyar dues lligues i una Supercopa. Posteriorment, al capdavant del CV Elche, va liderar l’equip fins a l’ascens de categoria, situant-lo a la màxima competició espanyola. A nivell internacional, Collin també va triomfar a Islàndia, on amb el KA Akureyri va conquerir la Úrvalsdeild masculina i la Supercup. 

Paral·lelament a la seva tasca a les banquetes, Collin ha desenvolupat una sòlida trajectòria com a director esportiu en categories de base, primer al CN Sabadell i actualment al CAV Esquimo Dos Hermanas, on treballa en la formació i projecció de joves jugadores. Aquesta doble mirada és un dels valors que més enriqueixen la seva aportació al campus. 

Reconegut per la seva capacitat de construir projectes sòlids i impulsar el creixement esportiu de les noves generacions, Collin tornarà a oferir al campus tota la seva experiència acumulada en més d’una dècada al màxim nivell.  

Les persones interessades poden consultar tota la informació del campus i formalitzar la seva inscripció a través d’aquest enllaç. 

Sales de Videoconferències::