La segona jornada de la Lliga d’Hivern Sènior corona els seus campions

El passat 20 de desembre es va celebrar la segona prova de la Lliga d’Hivern de vòlei platja en les categories absolutes, masculina i femenina, organitzada per la Federació Catalana de Voleibol al CEM Vall d’Hebron, seu habitual de la competició.

A la màxima categoria, les victòries van correspondre a Nieto – Estalella en categoria masculina i a Marina Balasch – Gala Sierra en femenina. Aquesta última parella va aconseguir el segon triomf consecutiu després d’endur-se també la victòria a la primera jornada. A la Segona Divisió hi va haver fins a set vencedors.

En femenina, les parelles guanyadores van ser Escura – Batlle, Sugranes – Baragiola, González – Parrino i Gallo – Vélez. En masculina, els campions van ser Vilaró – Carbó, Ronzoni – Tazzioli i Labiausse – Rombola.

A la Tercera Divisió masculina, la parella que es va imposar per sobre de la resta de participants va ser la formada per Costa – Larrosa.

La propera parada del circuit està prevista per al dissabte 17 de gener, quan tornarà la Lliga d’Hivern amb la tercera jornada dels més joves i mixtes, mentre que els sèniors reapareixeran el 24 de gener. Les inscripcions ja estan obertes.

Sales de Videoconferències::