El Club Màgic Volei Viladecans va celebrar diumenge 26 d’octubre, al Pavelló Podium de Viladecans, la presentació oficial dels seus equips per a la temporada 2025-2026, en un acte que va omplir les graderies i que va posar en relleu l’enorme creixement de l’entitat. El club ha assolit un nou rècord amb 35 equips i més de 400 esportistes.
En només vuit temporades de vida, el Màgic Volei ha demostrat una aposta clara pel treball de base, l’esport femení i la formació de tècnics. L’estructura del club abasta des de la categoria benjamí fins als equips sèniors i presenta xifres d’impacte: 19 equips federats (13 femenins) i un total de 405 esportistes. A més, durant l’acte es va anunciar la creació de la nova Escola d’Entrenadors Màgic, una iniciativa estratègica que garantirà la qualitat i sostenibilitat del projecte formatiu en els propers anys.
L’esdeveniment va comptar amb una àmplia representació institucional. Hi van assistir l’alcaldessa de Viladecans, Olga Morales, i la presidenta de la Federació Catalana de Voleibol, Maribel Zamora, acompanyant el president del club, Ramón Banús. Aquest va destacar la filosofia de l’entitat i les seves aspiracions: “Veure el Pavelló Podium ple és la millor prova que la nostra aposta per l’esport base, els valors educatius i el voleibol femení té un enorme calat a Viladecans. Som un club jove, però amb un gran esperit socialitzador. El nostre següent objectiu és consolidar-nos i créixer també en categories, per ser un referent competitiu en el panorama autonòmic.”
Amb aquests reptes, el Màgic Volei Viladecans afronta la temporada 25/26 amb la voluntat de seguir sent un projecte educatiu i socialitzador, alhora que continua treballant per aconseguir noves fites competitives tant en els equips masculins com en els femenins.




