El FC Barcelona, quart, el CN Sabadell, cinquè, i el CV Roquetes, vuitè, han situat el voleibol català entre els deu millors equips d’Espanya al Campionat d’Espanya Juvenil Masculí, celebrat a Móstoles del 29 d’abril al 3 de maig amb la participació de 32 clubs d’arreu de l’Estat.
El Barça va completar un torneig de creixement constant. A la fase de grups va acabar segon, només superat pel Río Duero Soria, que es va imposar en el duel directe per 3-0 (25-16/25-13/25-21). Els blaugranes van reaccionar amb solvència a les eliminatòries, superant el FEIM Esport CV Pòrtol als vuitens per 1-3 i el Llevant Mobiliari CV Manacor als quarts per 3-0.
A semifinals, però, van topar amb un inspirat CV San Roque, que es va imposar per 3-0 (29-27/25-19/25-19). En la lluita pel bronze, el destí els va retrobar amb el Río Duero Soria, que va tornar a guanyar en un partit intens (25-16/24-26/25-23/25-19), deixant el Barça en una meritòria quarta posició.
El CN Sabadell va signar un campionat excel·lent, liderant el seu grup en la fase inicial i mantenint un nivell molt alt al llarg de tot el torneig. L’equip vallesà va culminar la seva participació amb una victòria contundent en el partit pel cinquè lloc davant el Conqueridor València per 0-3 (19-25/23-25/21-25), consolidant-se com el segon millor equip català i entrant amb autoritat entre els cinc millors equips d’Espanya.
El CV Roquetes, per la seva banda, va finalitzar en vuitena posició després de caure davant el Llevant Mobiliari CV Manacor per 1-3 (25-14/25-22/13-25/25-20) en el partit per la setena plaça.
El campionat es va tancar amb la victòria del CV San Roque, que va superar el Collado Villalba per 1-3 (18-25/21-25/25-20/25-15) en una final de gran nivell.



