La ciutat de Palència ha estat l’escenari, durant la Setmana Santa, d’una nova edició de la Supervisió Sub-15 masculina i femenina organitzada per la RFEVB, una concentració que reuneix alguns dels joves talents més prometedors del voleibol estatal.
Aquesta activitat, celebrada del 30 de març al 2 d’abril, s’emmarca dins el programa de tecnificació de la Federació Espanyola i té com a objectiu principal permetre als tècnics de les seleccions inferiors observar i fer el seguiment de jugadors i jugadores amb projecció de futur.
El voleibol català hi ha tingut presència amb diversos esportistes que han pogut viure una experiència d’alt nivell competitiu i formatiu. En categoria femenina, Clàudia Julià Carreras, del CV Sant Cugat, i Aina Tuzón, del CV Barça, han participat en les sessions de treball, aportant la seva polivalència en les tasques habituals a la pista.
En categoria masculina, Roc Di Fabrizio Martínez i Ferran Birosta Baró, tots dos del FC Barcelona, han estat presents en aquesta concentració, formant part del grup de jugadors seleccionats per continuar el seu procés de desenvolupament dins l’àmbit estatal.
Al llarg d’aquests quatre dies, els participants han completat sessions d’entrenament intensives sota la supervisió dels tècnics de la selecció, en un entorn que afavoreix tant la millora individual com la convivència entre esportistes de diferents territoris.
La participació d’aquests jugadors i jugadores de casa nostra referma el bon treball dels clubs catalans en la formació de base i la seva capacitat per continuar aportant talent als programes de tecnificació d’àmbit estatal.


