Les Seleccions Catalanes de Vòlei Platja de categories de formació ja han posat en marxa la preparació de cara als Campionats d’Espanya de Seleccions Autonòmiques de la temporada 2025-26.
Des del passat dijous 25 de juny han començat els entrenaments per categories de les seleccions catalanes d’Infantil, Cadet, Sots19 i Sots21, amb les convocatòries realitzades per la Federació Catalana de Voleibol. Aquestes sessions de preparació es desenvoluparan durant les properes setmanes amb l’objectiu d’arribar en les millors condicions a les cites estatals d’aquest estiu.
Els entrenaments per categories tindran continuïtat del 29 de juny al 3 de juliol, del 6 al 10 de juliol i del 13 al 15 de juliol, com a part del pla de treball establert per als combinats catalans de vòlei platja.
La fase final de preparació arribarà amb les concentracions prèvies als Campionats d’Espanya durant el mes de juliol i principis d’agost. Les primeres seleccions en competir seran les de Sots21, del 17 al 19 de juliol a Las Palmas de Gran Canaria; seguidament serà el torn de la categoria Sots19, del 24 al 26 de juliol a Tenerife, i finalment les categories Infantil i Cadet competiran del 4 al 8 d’agost a Lorca.
Totes les activitats de preparació es realitzaran a les pistes de vòlei platja de l’Eurofitness Vall d’Hebron, sempre que no hi hagi cap incidència o situació extraordinària.
Les Seleccions Catalanes afronten així les properes setmanes de treball amb la mirada posada en els Campionats d’Espanya i amb l’objectiu de representar Catalunya al màxim nivell.



