El Balàfia Vòlei ha creat el seu propi centre de captació i tecnificació amb l’objectiu d’atraure nens i nenes d’entre 7 i 12 anys a practicar voleibol. McDonald’s Lleida serà el patrocinador d’aquesta iniciativa que es durà a terme un cop al mes al pavelló Juanjo Garra.
L’acord signat entre el president del club lleidatà, Juan Campillos, i el gerent de McDonald’s Lleida, Agustí Soler, inclou accions com potenciar el voleibol escolar, sobretot per aconseguir nous participants i nous integrants per l’escola de vòlei del club. A més, entrenadors de l’entitat i jugadors experimentats faran clínics d’iniciació a diferents escoles.
L’activitat principal seran les trobades de promoció, captació i tecnificació que es faran un dissabte al mes al pavelló Juanjo Garra. Són trobades pensades per a que tots aquells nens i nenes que vulguin provar o iniciar-se en aquest esport, ho puguin fer de manera gratuïta. Però que aquells que ja practiquin aquest esport també puguin participar assistint als clínics de millora de nivell.
L’èxit de la campanya, que a la primera trobada va comptar amb més de 40 infants, també ha tingut repercussió als centres escolars. Així, el primer centre escolar en sumar-se a la campanya ‘Voleibolitza’t’ va ser el Lestonnac. També hi ha altres centres interessats en el projecte com l’Episcopal, Països Catalans i Mater, i d’altres que es plantegen la incorporació del voleibol al centre com les escoles Pinyana i Torre de Queralt.
Arrel d’aquesta activitat, un cop al trimestre, amb tots els participants de les trobades i les escoles, es farà un torneig per posar en pràctica tot el que s’ha après i posar-ho en competició. McDonald’s Lleida aporta els recursos necessaris perquè aquest Centre de Captació i Tecnificació pugui tirar endavant. A més, proporciona marxandatge de la marca, que juntament amb la del Balàfia Vòlei, s’entrega de manera totalment gratuïta als participants.