Lligues Catalanes: Superlliga femenina

La temporada 2025/26 arrenca amb emoció a la Lliga Catalana de Superlliga Femenina, que es disputarà entre els caps de setmana del 20 i 21 i del 27 i 28 de setembre. Els millors conjunts catalans i balears lluitaran per començar el curs amb un títol de prestigi.

El Grup A, amb seu al pavelló La Bonaigua de Sant Just Desvern, comptarà amb el Kuik Voleibol Sant Just, el Vallbona Decoexsa, el CV Vall d’Hebrón i el MGC Mutua Premià Dalt Maresme. Els partits s’obriran dissabte 20 a les 17.30 h amb l’enfrontament entre el conjunt amfitrió i el Vallbona, mentre que a les 19.45 h es veuran les cares el Vall d’Hebrón i el Premià.

El Grup B es jugarà al Pavelló de l’Illa de Barcelona, amb el CVB Barça, el CV Sant Quirze, el DSV CV Sant Cugat i el JS Hotels Cide Palma com a protagonistes. Els duels començaran diumenge 21 a les 12.00 h amb el Barça contra el Sant Quirze, i continuaran a les 13.45 h amb el Sant Cugat enfrontant-se al conjunt balear. Les semifinals i finals de grup es disputaran a la tarda.

Els guanyadors dels grups es classificaran per a la fase final d’or, que tindrà lloc el cap de setmana següent al pavelló del CV Sant Cugat, on l’equip de la Lliga Iberdrola els espera defensant el títol de campiones de la passada edició de la Lliga Catalana de Superlliga femenina.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Desplaça cap amunt