12 de juny de 2025
El voleibol català torna a estar d’enhorabona. Un total de set jugadores procedents del nostre territori formen part de la crida de Juan Diego García per afrontar un nou repte amb la Selecció Espanyol Sots-25 femenina. A més del conjunt d’esportistes convocades, dues més (Elia Rodríguez, del CVB Barça; i Marta Cano, del DSV CV Sant Cugat) formen part de la llista en reserva.
El conjunt dirigit aquesta temporada que entrarà per Joshua Pérez, el DSV CV Sant Cugat, és el club que més esportistes aporta a la convocatòria, amb un total de 3 sense comptar les reserves. La col·locadora Inés Victory, i les centrals Alessandra Hurtado i Jana Durán són presents en una convocatòria on el voleibol català té gran protagonisme.
També formen part les esportistes formades a la GET Blume Zoi Mavrommatis (Avarca de Menorca), Ariadna Priante (Stal Mielec), Elena Borrás (CVB Barça); i la jugadora del CAV Esquimo Sevilla, Helena Orejas, que actualment està jugant el Campionat de Catalunya de Vòlei Platja.